Marketing & sales ondersteuning

Succesformule

Een goed idee is één. Een succesvolle uitwerking twee. Daarom trekken we vanaf het begin met je op om jouw nieuwe propositie tot een succes te maken. Dat begint bij het spotten van kansen om Energy-as-a-Service te verweven met jouw huidige product- en dienstenportfolio. Daarna bedenken we een plan om jouw nieuwe propositie succesvol te lanceren en vermarkten voor blijvend succes. Want ook na livegang blijven we betrokken om de conversie te verhogen en kansen te spotten die jouw business kunnen versterken én onze energietransitie kan versnellen.

Klantenservice

Als je als energiemerk energie levert aan klanten is een goede klantenservice vanzelfsprekend. We begrijpen dat het geven van verstrekken van informatie rondom energielevering misschien een ver van je bed show is. Of misschien houd je liever focus. Daarom nemen onze getrainde customer experts desgewenst de volledige klantenservice voor je uit handen via jouw eigen support e-mail of telefoonnummer. Heb je al een eigen klantenservice of ben je geïnteresseerd om er een op te zetten? We organiseren ook inhouse klantenservice-trainingen om jouw team klaar te stomen (ook) de energieklant te bedienen.

Hulplijn

Heb je een eigen klantenservice en kom je er niet uit? Dan staat er altijd een hulplijn met experts voor je klaar jouw lastige vragen te beantwoorden. We denken namelijk graag mee in oplossingen. 

Analytics en tracking

Meten is weten. Daarom helpen we je bij de integratie van analytics en volgen we klanten in hun journey tot en zelfs na het afsluiten van jouw nieuwe product- en/of dienst. Hiermee vergaar je uitgebreide statistieken over jouw (potentiële) klant en hoe hij zich online gedraagt.

API mogelijkheden

Bijna elke sales- en marketingafdeling vindt het fijn om over specifieke data te beschikken. We kunnen daarom verschillende API’s aanleveren en ontwikkelen die je helpen om inzicht te krijgen in jouw klantdata. Zo kun je hier sneller en efficiënter actie op ondernemen.

Rapportages

Krijg volledig inzicht in jouw energiemerk door middel van uitgebreide rapportages. Wat is er bijvoorbeeld gefactureerd? Hoeveel nieuwe klanten zijn erbij gekomen? Wanneer ontstaan er pieken en dalen in het stroomverbruik? Deze rapportages helpen je jouw producten en/of diensten te verbeteren.